Mūsu īsais saturs
Vērtīgs un izglītojošs īsais saturs uzņēmumu vadītājiem par reklāmas struktūru, filmēšanas aizkulisēm un efektīvu komunikāciju.
Klausies, ja tu vēljoprojām neesi aktīvs veidojot saturu savam biznesam sociālajos tīklos, tad tu pazaudē savu naudu. Un tas nav nekāds joks. Iedomājies, visi tie potenciālie klienti katru dienu slīd cauri sociālajiem tīkliem, un tu vienkārši NEESI tur. Neesi viņu acīs, neesi viņu prātos. Cik ilgi domā, ka tas turpināsies? Tava konkurence iespējams jau tur ir, un viņi burtiski paņem tavus klientus no degungala.
Sociālie tīkli ir mūsdienu reklāmas rīki, kas strādā 24/7 un neprasa algu. Cilvēki izmanto tos, lai izpētītu uzņēmumus pirms lēmuma pieņemšanas. Viņi vēlas redzēt, ka tavam zīmolam ir sava balss un spēja izcelt savas vērtības, nevis būt tikai vēl vienam bezpersoniskam biznesam ar garlaicīgiem video.
Vai tiešām vēlies, lai tavu uzņēmumu uztver kā bezpersonisku un bez vērtībām?
Kādi ir mani ieguvumi?
Personīga sajūta un emocionāla saikne.
Klienti grib redzēt, kas tu esi. Viņi grib justies kā daļa no tava stāsta, nevis tikai skaitļi tavā pārdošanas statistikā. Sociālie tīkli ir tas, kas padara tavu zīmolu cilvēcisku. Tu ne tikai pārdod produktu – tu veido saikni. Kad cilvēki jūt saikni ar tavu zīmolu, viņi kļūst lojāli.
Uzticības veicināšana.
Uzticība ir viss. Bez tās – nekādas pārdošanas, nekādu attiecību. Sociālie tīkli ļauj dalīties zināšanās un pierādīt savu kompetenci. Tu kļūsti par ekspertu, un cilvēki tevi uztver nopietni. Uzticams zīmols ir pelnošs zīmols.
Komunikācija ar auditoriju.
Sociālie tīkli ļauj sarunāties ar auditoriju, uzklausīt jautājumus un atbildēt, veidojot dziļāku uzticību. Reāls dialogs = lielāks apgrozījums. Tu saproti, kāds saturs un ziņojums patīk auditorijai, lai stiprinātu savu zīmolu.
SEO uzlabošana.
Jā, pareizi. Aktīvs saturs sociālajos tīklos uzlabo arī tavu SEO. Tas nozīmē vairāk organiskā plūsma un vairāk klientu, kas tevi atrod bez maksas.
Iespēja izskaidrot konceptus un jautājumus.
Daudzi klienti neuzdrošinās pirkt, jo viņi vienkārši NESAPROT. Sociālo tīklu saturs ir lieliska platforma, lai izskaidrotu sarežģītus konceptus, izkliedētu bažas un dotu klientiem pārliecību par produkta efektivitāti un vērtību.
Reklāmu konversiju uzlabošana.
Laba sociālo tīklu klātbūtne lieliski uzlabo reklāmu veiktspēju. Cilvēki pārbauda, kas tu esi, pirms spiež “pirkt”. Cilvēki meklē risinājumus. Viņi grib zināt, kas viņiem palīdzēs, un, ja tu esi tur, kur viņi meklē, tu vinnēsi. Kad cilvēki redz aktīvu, kontu ar informatīvu saturu, viņi pārvēršas par klientiem daudz ātrāk, jo ir izveidota uzticība un emocionāla saikne. To būtu muļķīgi palaist garām
Mērķis un risinājums
Mērķis un risinājums
Personīga saikne
Saturs, kas stāsta klientu pieredzi un parāda, kā zīmols risina reālas problēmas, veidojot dziļu emocionālu saikni ar auditoriju.
Uzticības veicināšana
Ekspertu padomi, klientu atsauksmes un pieredzes stāsti, kas demonstrē zīmola kompetenci un nostiprina autoritāti nozarē.
Komunikācija ar auditoriju
Reaģēšana uz komentāriem, aptaujas un "jautājumu un atbilžu" sesijas, kas stiprina saikni un sapratni ar klientiem.
SEO uzlabošana
Saturs ar atslēgvārdiem, kas uzlabo redzamību tieši video meklētājos kā TikTok vai Instagram.
Iespēja izskaidrot
Saturs, kas skaidro sarežģītus konceptus un izkliedē klientu bažas, sniedzot pārliecību par produkta vērtību.
Reklāmu
uzlabošana
Sociālo tīklu klātbūtne uzlabo reklāmu veiktspēju, veido uzticību un ātrāk pārvērš auditoriju par klientiem.
Ne tikai skatījumi, bet reāla iesaiste!
Sociālo tīklu video var ātri sasniegt tūkstošiem skatītāju, bet tas, kas patiesi svarīgs, ir veidot dziļāku saikni ar šo auditoriju. Tavs saturs nedrīkst būt tikai vizuāli pievilcīgs – tam jābūt informatīvam, kvalitatīvam un jāatspoguļo zīmola vērtības, lai skatītāji kļūtu par iesaistītiem un lojāliem sekotājiem.
Sociālo tīklu saturs būtiski uzlabo maksas reklāmas rezultātus, jo tas veido organisku saikni ar auditoriju pirms jebkādas reklāmas rādīšanas. Kad skatītāji jau ir iepazinušies ar jūsu saturu un uzticas zīmolam, maksas reklāmas kļūst efektīvākas, jo auditorija ir vairāk gatava mijiedarboties un reaģēt uz jūsu piedāvājumiem, palielinot klikšķu un konversiju skaitu.
6x labāks reklāmas rezūltāts
Domā par to kā nebeidzamu cilpu, kur īsais saturs un maksas reklāma strādā kopā kā divi nepārspējami pavāri – viens vāra kartupeļus, otrs cep kotletes. Atsevišķi tie ir labi, bet kopā? Perfekta maltīte!
Sociālo tīlu saturs
+
Maksas reklāma
"Beidzot digitālais saturs, kas nes reālus rezūltātus..."
Mārtiņš Linde
Grandem Group
"Pateicoties filmētajiem video, mēs esam ieguvuši gan jaunus klientus, gan mudinājuši esošos klientus atkārtoti iegādāties mūsu pakalpojumus."
Ilona Bičevska
Avantis Promo
"Tā vienmēr ir azartiska, kvalitatīva, radoša un enerģiska sadarbība. Labas idejas un teicams izpildījums. Uzņēmums, kas ne tikai izceļas ar savu profesionalitāti, bet arī ar sirsnīgu un empātisku pieeju."
Alīna Anete Birnika
AJ produkti
"Pateicoties filmētajiem video, mēs esam ieguvuši gan jaunus klientus, gan mudinājuši esošos klientus atkārtoti iegādāties mūsu pakalpojumus."
Mārtiņš Gaismiņš
Riverside kempings
"ClipTell piedāvājums ir tik izdevīgs, ka tam grūti pateikt nē. Ja budžets neļauj izmantot lielas vides vai TV reklāmas, sociālie tīkli un video kļūst par ideālu risinājumu."
Māra Lieplapa
Plūkt Nordic tea
"Mums, ir svarīgi autentiski nodot Plūkt vēstījumu un ieinteresēt skatītājus, lai uzlabotu zīmola vērtību. Tas ir palīdzējis veidot uzticību un lojalitāti mūsu auditorijai."
Roberts Krūmiņš
Airsoft Latvija
"Jutu detalizētu iedziļināšanos mūsu uzņēmumā. ClipTell nodrošināja kvalitatīvus videoklipus, kas guva ievērojamu skatījumu skaitu un radīja reālu klientu iesaisti. TikTok kampaņas efektivitāte mūs patīkami pārsteidza."
Tev ir izvēle!
Sākt tagad un pelnīt vairāk vai turpināt sēdēt malā, skatoties, kā citi gūst panākumus.
Kā tas izskatās?
Sociālo tīklu saturs nav tikai par smieklīgiem video, bet gan par iespēju veidot saikni ar auditoriju, dalīties vērtīgā informācijā un iegūt reālus klientus.