
Tikai skaisti... tagad arī efektīvi video
No Viļāniem līdz Ņujorkai, no zemnieku saimniecībām līdz debesskrāpjiem, no maziem ģimenes uzņēmumiem līdz lielām korporācijām.
Aplūko zemāk pēdējo 8 gadu darbus un redzi, kā efektīvs video saturs palīdz uzņēmumiem sasniegt reālus rezultātus.
87%
Mazāka izmaksa par pieteikumu CPL
120+
Tiešie pieteikumi mēnesī
600k+
Sasniegtas auditorijas
36%
Video reklāmas CTR
200%
Vairāk mājaslapas pieteikumu
5x
Mazāks CPC
28%
Konversiju pieaugums no 12%
17+
Jauni līgumi
30%
Klientu iesaistes pieaugums izstādē
x mil. €
Darījumu vērtība
3x
Reklāmas kampaņas ROI
400+
Kvalitatīvu pieteikumu
250%
Auditorijas iesaiste
8.2 mil.
Sasniegtas auditorijas visā pasaulē
Tev ir jautājumi, mums ir atbildes.
Mēs uzstādām klientiem nepieciešamos izsekošanas rīkus – piemēram, pixel, Facebook/LinkedIn Pixel, un izmantojam Google Analytics, lai reālā laikā monitorētu kampaņu veiktspēju. Izmantojam konkrētus KPI, kā CPL, lead skaitu un citus metriskos rādītājus. Piemēram, LKPP uzticības veicināšanas kampaņa palielināja mājaslapas apmeklējumu skaitu divkāršoti, bet CVN kampaņa nodrošināja vairāk nekā 20 koorporatīvo klientu mēnesī. Mūsu pieeja ir balstīta uz precīzu mērījumu, kas ļauj skaidri definēt ieguldījuma atdevi un veikt nepieciešamās korekcijas.
Pirms kampaņas uzsākšanas veicam konkurentu analīzi un pētam pasaules piemērus, kā arī vērojam esošo klientu atsauksmes, lai saprastu, kas konkrētajai mērķauditorijai ir svarīgi. Mūsu stratēģija ietver ciešu klienta konsultāciju, kurā tiek izrunāti svarīgākie soļi un mērķi. Turklāt, izmantojot maksas reklāmas un retargeting metodes, mēs spējam sasniegt potenciālos klientus dažādos pirkšanas posmos – neatkarīgi no tā, vai tie ir pirmreiz vai jau atpazīti.
Mēs garantējam kopīgi noteiktos KPI, kā arī nodrošinām, ka reklāmas rezultāti būs labāki nekā esošās kampaņas. Tomēr ir svarīgi atzīmēt, ka pilnu pardošanas ciklu mēs nevaram garantēt, jo tas lielā mērā ir atkarīgs no klienta pārdošanas komandas darbības. Piemēram, CVN kampaņā mēs veiksmīgi sasniedzām auditoriju, kas aktīvi meklē pārvāksanās biroju risinājumus, demonstrējot, ka mūsu pieeja spēj apmierināt specifiskas tirgus nišas vajadzības.
Cena tiek noteikta, balstoties uz vērtību, ko varam nodrošināt klientam. Mēs ņemam vērā projekta mērķus, vajadzīgo resursu apjomu un gaidāmos rezultātus. Faktori, piemēram, filmēšanas laiks, izmantotais aprīkojums, aktieru iesaiste un pēcapstrāde ietekmē izmaksas, bet galvenais uzsvars vienmēr ir uz to, kādu rezultātu mēs varam garantēt klientam. Cena atspoguļo arī projekta riskus un to, cik daudz resursu klients ir gatavs ieguldīt, lai sasniegtu vēlamo rezultātu.
Vēlaties luksusa klases automašīnu vai ekonomisku modeli? Cik daudz ekstras vēlaties – ādas sēdekļus, panorāmas jumtu, uzlabotu skaņas sistēmu? Tas pats attiecas uz video kampaņām.
Ja Tev rodas jautājums, vai mūsu pakalpojumi Tev derēs, ņem vērā, ka mūsu pieredze liecina par lieliskiem rezultātiem. Daudzi sākotnēji šaubās, vai izmaiņas ir nepieciešamas, bet tieši jaunas prioritātes un pielāgošanās palīdz sasniegt panākumus. Ja esi gatavs ieguldīt sevī un sasniegt vēl neredzētus rezūltātus, mūsu pakalpojumi būs Tev lieliski piemēroti.
Mēs esam vienīgie, kas prioritizē kvalitatīvus kontaktus un reālu interesi, nevis vienkārši "izsmērē lielu lead skaitu". Mūsu 4 līmeņu kampaņas nodrošina:
-
Izpratni, izglītošanu, uzticības veidošanu un rīcības veicināšanu.
-
Radošu risinājumu, kas pierādījies praksē – lielākie B2B klienti, kā Latvijas Valsts meži, AJ Produkti un citi, jau ir redzami mūsu mājaslapā.
-
Komandu ar vairāk nekā 5 gadu pieredzi koorporatīvajā sektorā, kas nodrošina, ka mūsu stratēģijas ir pielāgotas specifiskajām B2B nišām.
-