top of page

Tikai skaisti... tagad arī efektīvi video

No Viļāniem līdz Ņujorkai, no zemnieku saimniecībām līdz debesskrāpjiem, no maziem ģimenes uzņēmumiem līdz lielām korporācijām. 

Aplūko zemāk pēdējo 8 gadu darbus un redzi, kā efektīvs video saturs palīdz uzņēmumiem sasniegt reālus rezultātus.

Rezultāti, kas runā paši par sevi

Projektu izklāsti (case studies) un sasniegtie rezultāti. Skaties, kā mūsu  video kampaņas ir palīdzējušas uzņēmumiem piesaistīt uzmanību, veidot uzticību un palielināt pārdošanu.

1.5 mil.

Sasniegtas auditorijas

40%

Sociālo tīklu iesaistes pieaugums

87%

Mazāka izmaksa par pieteikumu CPL

120+

Tiešie pieteikumi mēnesī

600k+

Sasniegtas auditorijas

36%

Video reklāmas CTR

200%

Vairāk mājaslapas pieteikumu

5x

Mazāks CPC 

28%

Konversiju pieaugums no 12%

17+

Jauni līgumi

30%

Klientu iesaistes pieaugums izstādē

x mil. €

Darījumu vērtība

3x

Reklāmas kampaņas ROI 

400+

Kvalitatīvu pieteikumu 

250%

Auditorijas iesaiste

8.2 mil.

Sasniegtas auditorijas visā pasaulē

Brenda vērtību video

Skasti prezentatīvi video imidža būvēšanai, statusa simboli.

Kā izskatās maksas reklāmas rezultāti?

ClipTell ne tikai veido skaistus video, bet arī saturu, kas tieši ietekmē pārdošanu un zīmola uzticamību. Mēs esam radījuši gan reklāmas, kas tieši virza uz konversijām, gan saturu, kas veido dziļāku saikni ar auditoriju un nostiprina zīmolu ilgtermiņā.

1007-ezgif.com-video-to-gif-converter.gif

Uzticība, kvalitāte un vēstijums

Mēs neveidojam tikai video, mēs palīdzam zīmolam izcelties ar saturu, kas piesaista tūkstošiem skatījumu un rezonē sociālajos tīklos. Mūsu video stāsti iedzīvina zīmolu, paplašina tā auditoriju un nes Latvijas vārdu pasaulē.

10071-ezgif.com-video-to-gif-converter.gif

Darbinieku piesaistes kampaņa

Ar precīzi mērķētu, vizuāli pārliecinošu saturu mēs ne tikai uzrunājām potenciālos darbiniekus, bet arī konkrēti rezultāti pierādīja, ka mūsu pieeja strādā.

10073-ezgif.com-video-to-gif-converter.gif

Rezultāti eksporta tirgum

Ar informatīvu un zīmolu stiprinošu saturu mēs izcēlām Plukt tējas starptautiskajā arēnā, palīdzot zīmolam veiksmīgi sasniegt jaunus tirgus.

10072-ezgif.com-video-to-gif-converter.gif

Vācijas vēstniecība Rīgā

Jau ilgstoši sadarbojamies ar Vācijas vēstniecību, veidojot informatīvu saturu sociālajiem tīkliem, kas palīdz viņiem uzturēt aktīvu komunikāciju un iesaistīt auditoriju ar nozīmīgām ziņām un aktualitātēm.

TV šovi, podkāsti un tiešraides

Kulinārijas šovi, TV raidījumi... simtiem stundas ar vērtīgu saturu.

Tiešās konversijas reklāma

Reklāma, kas vērsta uz tiešu  lead  piesaisti

Drona risinājumi

Radoši un iepriekš neredzēti reklāmu risinājumi ar dronu.

Informatīvi video

Video ir labākais veids kā sarežģītu informāciju pasniegt uzskatāmi un vienkārši.

Tiešās pārdošanas reklāmas

Reklāmas struktūra, kas palīdzējusi izaugt mums un citiem uzņēmējiem.

Radošumam nav robežu

No mūzikas klipiem līdz pasākumu atskatiem.

Viena saruna var mainīt Tavu klientu piesaistes stratēģiju.

Aizpildi kvalifikācijas formu, lai pieteiktos bezmaksas konsultācijai (€300 vērtībā) un uzzinātu, kā piesaistīt klientus efektīvāk un gudrāk.

Tev ir jautājumi, mums ir atbildes.

  • Mēs uzstādām klientiem nepieciešamos izsekošanas rīkus – piemēram, pixel, Facebook/LinkedIn Pixel, un izmantojam Google Analytics, lai reālā laikā monitorētu kampaņu veiktspēju. Izmantojam konkrētus KPI, kā CPL, lead skaitu un citus metriskos rādītājus. Piemēram, LKPP uzticības veicināšanas kampaņa palielināja mājaslapas apmeklējumu skaitu divkāršoti, bet CVN kampaņa nodrošināja vairāk nekā 20 koorporatīvo klientu mēnesī. Mūsu pieeja ir balstīta uz precīzu mērījumu, kas ļauj skaidri definēt ieguldījuma atdevi un veikt nepieciešamās korekcijas.

  • Pirms kampaņas uzsākšanas veicam konkurentu analīzi un pētam pasaules piemērus, kā arī vērojam esošo klientu atsauksmes, lai saprastu, kas konkrētajai mērķauditorijai ir svarīgi. Mūsu stratēģija ietver ciešu klienta konsultāciju, kurā tiek izrunāti svarīgākie soļi un mērķi. Turklāt, izmantojot maksas reklāmas un retargeting metodes, mēs spējam sasniegt potenciālos klientus dažādos pirkšanas posmos – neatkarīgi no tā, vai tie ir pirmreiz vai jau atpazīti.

  • Mēs garantējam kopīgi noteiktos KPI, kā arī nodrošinām, ka reklāmas rezultāti būs labāki nekā esošās kampaņas. Tomēr ir svarīgi atzīmēt, ka pilnu pardošanas ciklu mēs nevaram garantēt, jo tas lielā mērā ir atkarīgs no klienta pārdošanas komandas darbības. Piemēram, CVN kampaņā mēs veiksmīgi sasniedzām auditoriju, kas aktīvi meklē pārvāksanās biroju risinājumus, demonstrējot, ka mūsu pieeja spēj apmierināt specifiskas tirgus nišas vajadzības.

  • Cena tiek noteikta, balstoties uz vērtību, ko varam nodrošināt klientam. Mēs ņemam vērā projekta mērķus, vajadzīgo resursu apjomu un gaidāmos rezultātus. Faktori, piemēram, filmēšanas laiks, izmantotais aprīkojums, aktieru iesaiste un pēcapstrāde ietekmē izmaksas, bet galvenais uzsvars vienmēr ir uz to, kādu rezultātu mēs varam garantēt klientam. Cena atspoguļo arī projekta riskus un to, cik daudz resursu klients ir gatavs ieguldīt, lai sasniegtu vēlamo rezultātu.

    Vēlaties luksusa klases automašīnu vai ekonomisku modeli? Cik daudz ekstras vēlaties – ādas sēdekļus, panorāmas jumtu, uzlabotu skaņas sistēmu? Tas pats attiecas uz video kampaņām.

  • Ja Tev rodas jautājums, vai mūsu pakalpojumi Tev derēs, ņem vērā, ka mūsu pieredze liecina par lieliskiem rezultātiem. Daudzi sākotnēji šaubās, vai izmaiņas ir nepieciešamas, bet tieši jaunas prioritātes un pielāgošanās palīdz sasniegt panākumus. Ja esi gatavs ieguldīt sevī un sasniegt vēl neredzētus rezūltātus, mūsu pakalpojumi būs Tev lieliski piemēroti.

  • Mēs esam vienīgie, kas prioritizē kvalitatīvus kontaktus un reālu interesi, nevis vienkārši "izsmērē lielu lead skaitu". Mūsu 4 līmeņu kampaņas nodrošina:

    • Izpratni, izglītošanu, uzticības veidošanu un rīcības veicināšanu.

    • Radošu risinājumu, kas pierādījies praksē – lielākie B2B klienti, kā Latvijas Valsts meži, AJ Produkti un citi, jau ir redzami mūsu mājaslapā.

    • Komandu ar vairāk nekā 5 gadu pieredzi koorporatīvajā sektorā, kas nodrošina, ka mūsu stratēģijas ir pielāgotas specifiskajām B2B nišām.

bottom of page