Klientu atsauksmes
Review
Review
Mārtiņš Linde
Grandem Group
"Mēs saņēmām ne tikai kvalitatīvu reklāmu, bet arī skaidru stratēģiju, kā to izmantot, lai piesaistītu klientus!"
Ilona Bičenska
Avantis Promo
"Jau 6 gadus tā ir azartiska, kvalitatīva, radoša un enerģiska sadarbība. Labas idejas un teicams izpildījums."
Roberts Krūmiņš
Airsoft Events
"ClipTell iedziļinājās mūsu uzņēmumā, lai radītu piedāvājumu, kas pārliecināja klientus pirkt. Kampaņa nodrošināja 10x ROI"
Mārtiņš Gaismiņš
Riverside
"ClipTell piedāvājums ir tik izdevīgs, ka tam grūti pateikt nē. Ja budžets neļauj izmantot lielas vides vai TV reklāmas, sociālie tīkli un video kļūst par ideālu risinājumu."
Alīna Anete Birnika
AJ Produkti
"Video palīdz mums pārliecināt jaunus B2B partnerus, tie ir kļuvuši par vienu no efektīvākajiem rīkiem mūsu piedāvājumu prezentēšanā!"
Māra Lieplapa
Plūkt Nordic tea
"Mums, ir svarīgi autentiski nodot Plūkt vēstījumu un ieinteresēt skatītājus, lai uzlabotu zīmola vērtību. Tas ir palīdzējis veidot uzticību un lojalitāti mūsu auditorijai."

"...reklāma, kas garantē reālus rezultātus..."
Mārtiņš | Riverside

"...uzcība, kvalitāte un efektivitāte - ClipTell..."
Māris | RWE

"...labāk nekā cerējām, ļoti apmierināja rezultāts..."
Inita | Wooden Wall Design
Oficiālas pateicības un rekomendācijas vadītājam un komandai

"...šis video nesa Latvijas vārdu pasaulē, lepojāmies..."
Lāsma | Latvijas Olimpiskā komiteja

"...iespaidīga reklāma, kas pārliecināja rūpnīcas pircējus..."
Agnese | Eco Baltia vide

"...pēc video kampaņas pieteikumu skaits dubultojās..."
Semjons | Bestclean
Ilgadēji sadarbības partneri

Latvijas valsts meži
LVM visaugstāk novērtē uzticību, ātrumu atsaucību un pieredzi darbā ar informāciju un saturu. Jau 4 gadus veiksmīgi strādājam pie dažāda mēroga projektiem – gan lieliem, gan maziem.

Avantis Promo
Vairāk nekā 70 podkāsti, 3 sezonas TV raidījuma, 100 stundas tiešraižu un uzticība no tādiem vadošiem zīmoliem kā TET, LTV, LMT un TVnet – šie ir tikai daži no panākumiem, ko esam sasnieguši sadarbībā ar producēšanas kompāniju Avantis.

Latvijas olimpiskā komiteja
Video, kas ar lepnumu nes Latvijas vārdu pasaulē. Sadarbība ar LOK ir lieta, ar ko patiesi lepojamies jau 3 gadus.
Sarauj, Latvija!
.png)
A-Eiropa
Mēs sadarbojamies ar Artūru Dubeku un A-Eiropu jau 6 gadus. Kā pats Artūrs saka: 'Jūs zināt, kā vislabāk vajag, jums ir talants to īstenot.

"...kvalitāte, radošas idejas, izpildes ātrums un uzticība..."
Sanita | Latvijas Valsts meži

"...klietnu atsauskmes video paātrina pārdošanas procesu..."
Alīna | AJ Produkti

"...uzticibas kampaņa palielināja mājaslapas apgrozījumu 200%..."
Edgars | LKPP
Vienmēr smaidīga sadarbība
Nepaliekam nepamanīti















Tev ir jautājumi, mums ir atbildes.
Mēs uzstādām klientiem nepieciešamos izsekošanas rīkus – piemēram, pixel, Facebook/LinkedIn Pixel, un izmantojam Google Analytics, lai reālā laikā monitorētu kampaņu veiktspēju. Izmantojam konkrētus KPI, kā CPL, lead skaitu un citus metriskos rādītājus. Piemēram, LKPP uzticības veicināšanas kampaņa palielināja mājaslapas apmeklējumu skaitu divkāršoti, bet CVN kampaņa nodrošināja vairāk nekā 20 koorporatīvo klientu mēnesī. Mūsu pieeja ir balstīta uz precīzu mērījumu, kas ļauj skaidri definēt ieguldījuma atdevi un veikt nepieciešamās korekcijas.
Pirms kampaņas uzsākšanas veicam konkurentu analīzi un pētam pasaules piemērus, kā arī vērojam esošo klientu atsauksmes, lai saprastu, kas konkrētajai mērķauditorijai ir svarīgi. Mūsu stratēģija ietver ciešu klienta konsultāciju, kurā tiek izrunāti svarīgākie soļi un mērķi. Turklāt, izmantojot maksas reklāmas un retargeting metodes, mēs spējam sasniegt potenciālos klientus dažādos pirkšanas posmos – neatkarīgi no tā, vai tie ir pirmreiz vai jau atpazīti.
Mēs garantējam kopīgi noteiktos KPI, kā arī nodrošinām, ka reklāmas rezultāti būs labāki nekā esošās kampaņas. Tomēr ir svarīgi atzīmēt, ka pilnu pardošanas ciklu mēs nevaram garantēt, jo tas lielā mērā ir atkarīgs no klienta pārdošanas komandas darbības. Piemēram, CVN kampaņā mēs veiksmīgi sasniedzām auditoriju, kas aktīvi meklē pārvāksanās biroju risinājumus, demonstrējot, ka mūsu pieeja spēj apmierināt specifiskas tirgus nišas vajadzības.
Cena tiek noteikta, balstoties uz vērtību, ko varam nodrošināt klientam. Mēs ņemam vērā projekta mērķus, vajadzīgo resursu apjomu un gaidāmos rezultātus. Faktori, piemēram, filmēšanas laiks, izmantotais aprīkojums, aktieru iesaiste un pēcapstrāde ietekmē izmaksas, bet galvenais uzsvars vienmēr ir uz to, kādu rezultātu mēs varam garantēt klientam. Cena atspoguļo arī projekta riskus un to, cik daudz resursu klients ir gatavs ieguldīt, lai sasniegtu vēlamo rezultātu.
Vēlaties luksusa klases automašīnu vai ekonomisku modeli? Cik daudz ekstras vēlaties – ādas sēdekļus, panorāmas jumtu, uzlabotu skaņas sistēmu? Tas pats attiecas uz video kampaņām.
Ja Tev rodas jautājums, vai mūsu pakalpojumi Tev derēs, ņem vērā, ka mūsu pieredze liecina par lieliskiem rezultātiem. Daudzi sākotnēji šaubās, vai izmaiņas ir nepieciešamas, bet tieši jaunas prioritātes un pielāgošanās palīdz sasniegt panākumus. Ja esi gatavs ieguldīt sevī un sasniegt vēl neredzētus rezūltātus, mūsu pakalpojumi būs Tev lieliski piemēroti.
Mēs esam vienīgie, kas prioritizē kvalitatīvus kontaktus un reālu interesi, nevis vienkārši "izsmērē lielu lead skaitu". Mūsu 4 līmeņu kampaņas nodrošina:
-
Izpratni, izglītošanu, uzticības veidošanu un rīcības veicināšanu.
-
Radošu risinājumu, kas pierādījies praksē – lielākie B2B klienti, kā Latvijas Valsts meži, AJ Produkti un citi, jau ir redzami mūsu mājaslapā.
-
Komandu ar vairāk nekā 5 gadu pieredzi koorporatīvajā sektorā, kas nodrošina, ka mūsu stratēģijas ir pielāgotas specifiskajām B2B nišām.
-
Apskati projektus – uzvaras un rezultātus!
Apskati dažādus projektus – no Viļāniem līdz Ņujorkai, no zemnieku saimniecībām līdz debesskrāpjiem, no maziem ģimenes uzņēmumiem līdz lielām korporācijām. Mēs esam palīdzējuši viņiem sasniegt reālus rezultātus ar efektīvu video saturu – un varam palīdzēt arī tev!
